Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16724Nedoručení zásilky v daném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Martin Hradský

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 20.6 2017 mi měla být doručena zásilka mezi 14 až 16 hodinou. Nestalo se tak volal jsem na kontaktní údaje a bylo mi řečeno kolem páté budu u vás nic. V SMS kterou jsem obdržel vyplývá, že vlastně to je moje chyba(názor několika lidí). Zásilka byla doručena druhý den. Dnes 27.6 2017 ta samá situace.Bylo by vhodné aby řidič, který nestíhá zavoz by měl danou situaci sdělit zákazníkovi aby nemusel čekat celá odpoledne na zásilku. Na to nemám čas ani náladu.


Produkt

Čísla zásilek 2017006428, 41450796756


Požadované řešení

Požaduji omluvu a nějaké řešení aby se to už neopakovalo. Také by bylo vhodné změnit informace o nedoručení zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 10:20, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 14:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.