Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den
Dne 20.6 2017 mi měla být doručena zásilka mezi 14 až 16 hodinou. Nestalo se tak volal jsem na kontaktní údaje a bylo mi řečeno kolem páté budu u vás nic. V SMS kterou jsem obdržel vyplývá, že vlastně to je moje chyba(názor několika lidí). Zásilka byla doručena druhý den. Dnes 27.6 2017 ta samá situace.Bylo by vhodné aby řidič, který nestíhá zavoz by měl danou situaci sdělit zákazníkovi aby nemusel čekat celá odpoledne na zásilku. Na to nemám čas ani náladu.
Čísla zásilek 2017006428, 41450796756
Požaduji omluvu a nějaké řešení aby se to už neopakovalo. Také by bylo vhodné změnit informace o nedoručení zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.