Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16725Nedodaný balík - 3 x avizovaný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Ivan Kruis

Znění stížnosti

Balík do ruky č. DR0458240500C byl třikrát ohlášen k dodání v čase mezi 18. a 21. hodinou, ale nikdy k tomu nedošlo s vysvětlením provozních potíží na straně České pošty. Termíny doručení: 23. 6., 26. 6., 27. 6. Paradoxní je, že jde o doručení balíku v rámci jednoho správního obvodu Městské části Praha 10. - Jednání s vedoucí dodávací pošty v Litevské ulici, Praha 10 byla zcela bez výsledku. Krom toho balíkáři notoricky nerespektují moje přání /staré 4 roky!!!/ o změně ZUP na poštu v TESCO-Eden 100 01.
Očekávám:
1. okamžitou nápravu České pošty na její náklady u odesilatele fy Kanzelsberger, Kodaňská ul., Praha 10
2. Písemnou omluvu, vysvětlení, proč k takové situaci došlo
3. Sdělení o potrestání viníků a návrh na opatření, aby se cokoliv podobného v budoucnosti neopakovalo.

S takovou indolencí a opovrhováním zákazníkem jsem se ještě za celý život nepotkal.

Mgr. Ivan Kruis


Produkt

podací číslo balíku: DR0458240500C


Požadované řešení

Očekávám:
1. okamžitou nápravu České pošty na její náklady u odesilatele fy Kanzelsberger, Kodaňská ul., Praha 10
2. Písemnou omluvu, vysvětlení, proč k takové situaci došlo
3. Sdělení o potrestání viníků a návrh na opatření, aby se cokoliv podobného v budoucnosti neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 09:55, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.