Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16726Na zbozi zapomenuty cip s kodem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Tereza Faltusova

Znění stížnosti

Dostala jsem k narozeninam podprsenky které nebyli odcipovane ..manžel si toho nevšiml a když mi je dál tak sem koukala jak puk...když to rozebral zničil mi jednu podprsenku..manžel nadával víc jak já...podprsenky za 400 a je mi k ničemu..a na otocku aby mi to oddelali se mi ani nevyplatí ...


Produkt

F&F x2 podprsenka push up BRA RN# 137163 2605482


Požadované řešení

Upozornit prodavačky at si na toto dávají pozor a není to poprvé kdy to zapomeli!!mít čas a auto šla bych Vám to tam hodit na hlavu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2017 11:19, před 8 lety

Zůstala-li na věci ochrana proti krádeži, již není možné odstranit obvyklou cestou, je věc vadná a spotřebitelka může uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci (odstranění ochrany proti krádeži) nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (není-li možné vadu odstranit bez zbytečných průtahů). Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Bude-li o reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné, může spotřebitelka taktéž žádat náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění (např. jízdné nebo poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 14:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.