Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dostala jsem k narozeninam podprsenky které nebyli odcipovane ..manžel si toho nevšiml a když mi je dál tak sem koukala jak puk...když to rozebral zničil mi jednu podprsenku..manžel nadával víc jak já...podprsenky za 400 a je mi k ničemu..a na otocku aby mi to oddelali se mi ani nevyplatí ...
F&F x2 podprsenka push up BRA RN# 137163 2605482
Upozornit prodavačky at si na toto dávají pozor a není to poprvé kdy to zapomeli!!mít čas a auto šla bych Vám to tam hodit na hlavu!
|
Tweet |
Zůstala-li na věci ochrana proti krádeži, již není možné odstranit obvyklou cestou, je věc vadná a spotřebitelka může uplatnit reklamaci. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci (odstranění ochrany proti krádeži) nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (není-li možné vadu odstranit bez zbytečných průtahů). Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Bude-li o reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné, může spotřebitelka taktéž žádat náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění (např. jízdné nebo poštovné).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.