Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již 4x jsem dostala upozornění na doručení zásilky, ale zásilka nikde. Objednávám si, ale vždy na dobírku, ale u upozornění nebyla žádná cena uvedena a také mi nic nepřišlo. Jelikož se to stává pravidlem, žádám o sjednání nápravy. Zavolala jsem na telefonní číslo, které jsem našla na www.zdocp.cz a slečna mi sdělila, abych šla na poštu a zrušila zasílání zpráv. To samozřejmě neudělám , ale požaduji nápravu. K dispozici mám pouze č. zásilek a den doručení.
Děkuji Eva Knorová
požaduji nápravu a zjištění, kdo má stejné číslo telefonu, případně zda se jedná o pracovníka, který neumí vytočit spráné číslo
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.