Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, sdělte mi, prosím, adresu na kterou mohu zboží vrátit. Děkuji Parizová Naděžda
šifonová sukně
vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny finanční prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Prodávající má povinnost sdělit spotřebiteli podmínky, lhůty a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy. Lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu se prodlužuje o jeden rok, pokud prodávající nesplnil vůči spotřebiteli tuto povinnost (například spotřebitele neinformoval o tom, kde může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy).
Zmaří-li vědomě druhá strana dojití zásilky s odstoupením od smlouvy, platí, že řádně došlo. Pokud bylo odstoupení od smlouvy odesláno během lhůty pro využití tohoto práva (stačí tedy v poslední den lhůty zásilku odeslat), považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou. Je tedy vhodné uchovat si dokumenty, které prokazují, že právo na odstoupení od smlouvy bylo řádně uplatněno (dodejka, kopie odstoupení, atd.).
Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil informační povinnost týkající se uplatnění práva odstoupit od smlouvy uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
zboží je možno vrátit na tuto adresu:
Ateli s.r.o.
Rokycanská 1337/64
31200 Plzeň
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku.
Děkujeme Vám.
S pozdravem
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.