Společnost


Intermax Polska Sp.z.o.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16730Falešné profily, podvodná seznamka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2017, před 8 lety

Václav Bláha

Znění stížnosti

Dobrý den,
po pár dnech pozorování je zjevně patrné, že profily na tomto portále jsou falešné, komunikace neprobíhá s reálnou registrovanou osobou, ale nejspíš s operátorkou. Je to ale tak okaté, až je to trapné. Na základě těchto zkušeností s tímto webem jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy, zrušit profil s požadavkem o navrácení peněz vložených do VIP členství. Do dnešního dne se tak nestalo.
Už mi nejde o těch pár stovek, ale o to, upozornit na tento podvodný web. Dnes jsem podal také trestní oznámení na PČR.
Bláha

KOMUNIKACE:
cz.help-dating.com cz@help-dating.com prostřednictvím domény freshdesk.com
22. 5.

komu: mně
Hi

Předáme k prověření a budeme Vás informovat.

Link na centrum pomoci imx1.freshdesk.com/support/solutions
S pozdravem.
Technická podpora Julie
On Ne, 21 Květen at 8:42 AM:
Dobrý den,
na základě několikadenní negativní zkušenosti s tímto webem odstupuji od smlouvy s vámi a žádám tímto o navrácení finanční částky vložené za plný přístup na celý rok. Stejně tak žádám o úplné zrušení mého profilu.
S pozdravem
Bláha
114784:381153

9:32 (před 21 hodinami)

komu: cz.help-dating.
Dobrý den,

stále čekám na vyřízení mého požadavku. Tímto vás tedy naposledy urguji o navrácení finanční částky vložené za plný přístup na celý rok. Stejně tak žádám o úplné zrušení mého profilu.
V opačném případě na vás budu nahlížet jako na provozovatele podvodného inzertního serveru a věc předám policii.

S pozdravem
Bláha

Dne 22. května 2017 15:32 cz.help-dating.com napsal(a):

cz help-dating com prostřednictvím domény freshdesk.com
23:29 (před 7 hodinami)

komu: mně
Hi

7. Práva na zrušení poplatků a členství pro uživatele (členy)

Od smlouvy o členství je možné odstoupit do 14 dnů od jejího sjednání a to i bez udání důvodů, ale jen prostřednictvím písemného oznámení zaslaného na adresu společnosti NakedRooster s.r.o., která jej předá dále provozovateli portálu společnosti Intermax Polska Sp.z.o.o.

Upozornění: Odstoupení není možné, pokud již poskytovatel začal poskytovat služby.


souhlasil jste s VOP, kde je jasně uvedeno, že pokud začnete čerpat VIP služby nemáte nárok na vrácení. Měl jste také zkušební členství zdarma, kde jste náš portál bezplatně vyzkoušel.

Zde najdete odpovědi.

https://imx1.freshdesk.com/cs/support/solutions

S pozdravem.
Technická podpora Martina


Požadované řešení

Navrácení částky vložené za VIP členství a zrušení profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 09:19, před 8 lety

Pokud společnost porušila své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě se spotřebitelem zavázala, podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení se považuje to, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Uvádí-li společnost při nabízení svých služeb klamavé informace, které mohou vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavé konání, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz vedení nekalých obchodních praktik, bude vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více informací ohledně podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/

V daném případě se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v Polsku, spotřebitel by se tedy mohl o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 14:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.