Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#16731Nedodane zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2017, před 8 lety

Jan Filip

Znění stížnosti

Objednával jsem si nábytek v hodnotě asi 12000 Kč. Dnes 28. Června mi měl být nábytek doručen. Nikdo mi nedal dopředu vědět, v kolik me budou kontaktovat. 7:57 mi volal doručovatel, bohužel z pracovních důvodu jsem nemohl okamžitě telefon vzít. Proto jsem v 8:05 volal zpět. Doručování mi sdělil, ze nábytek mi dnes již nedoveze, protože doručení do centra Brna je složité. Volal jsem tedy na zákaznickou linku mall, kde mi bylo sděleno, ze to zkusí nějak vyřešit. Následně na to mi přišla zprava, ze bohužel nábytek rozvazi v městské části pouze do 9:00 hodin a ze přeprava je plánována na následující den. Pokud rozvazi nábytek do 9:00 hodin a já dorucovateli volal 8:05, proč měl tedy problem nábytek mi dovézt. Tento den doručení jsem si zvolil, protože je to jediný den, kdy mohu nábytek převzít, protože pak odjizdim na delší dobu na pracovní cestu a nábytek do kanceláře musím mít již dnes složený a připraveny k používáni.


Produkt

Obj: 97433565


Požadované řešení

Doručovatel se tedy na celou věc vykašlal. Nejedna Se o žádnou malou sumu k úhradě. Proto chci okamžitě řešení (doručení ještě dnes) nebo chci storno cele objednávky a vracení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2017 19:29, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Kdyby společnost slibovanou službu včasného doručení zboží vůbec neměla v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2017 10:41, před 7 lety

Vážený pane Filipe,

je mi velice líto, že při doručení Vaší objednávky jste se setkal s těmito nepříjemnostmi.

U objednávku eviduji, že komunikujete momentálně s kolegyní na zákaznické lince a doručení Vaší objednávky bude do 27.7.2017.
Jakmile bude zásilka u přepravce, budete informován sms zprávou.

Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za pochopení.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 08:47, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 19:43, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.