Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednával jsem si nábytek v hodnotě asi 12000 Kč. Dnes 28. Června mi měl být nábytek doručen. Nikdo mi nedal dopředu vědět, v kolik me budou kontaktovat. 7:57 mi volal doručovatel, bohužel z pracovních důvodu jsem nemohl okamžitě telefon vzít. Proto jsem v 8:05 volal zpět. Doručování mi sdělil, ze nábytek mi dnes již nedoveze, protože doručení do centra Brna je složité. Volal jsem tedy na zákaznickou linku mall, kde mi bylo sděleno, ze to zkusí nějak vyřešit. Následně na to mi přišla zprava, ze bohužel nábytek rozvazi v městské části pouze do 9:00 hodin a ze přeprava je plánována na následující den. Pokud rozvazi nábytek do 9:00 hodin a já dorucovateli volal 8:05, proč měl tedy problem nábytek mi dovézt. Tento den doručení jsem si zvolil, protože je to jediný den, kdy mohu nábytek převzít, protože pak odjizdim na delší dobu na pracovní cestu a nábytek do kanceláře musím mít již dnes složený a připraveny k používáni.
Obj: 97433565
Doručovatel se tedy na celou věc vykašlal. Nejedna Se o žádnou malou sumu k úhradě. Proto chci okamžitě řešení (doručení ještě dnes) nebo chci storno cele objednávky a vracení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Kdyby společnost slibovanou službu včasného doručení zboží vůbec neměla v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený pane Filipe,
je mi velice líto, že při doručení Vaší objednávky jste se setkal s těmito nepříjemnostmi.
U objednávku eviduji, že komunikujete momentálně s kolegyní na zákaznické lince a doručení Vaší objednávky bude do 27.7.2017.
Jakmile bude zásilka u přepravce, budete informován sms zprávou.
Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
MALL.CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.