Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16735Chování vedoucího provozovny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2017, před 8 lety

Otto Ulman

Znění stížnosti

Dnes jsem navštívil prodejnu ve Vimperku za účelem reklamování nebo vrácení výrobku Smoothie,který jsem zakoupili na prodejně včera.Když dorazl pan manažer prodejny k pokladně a prodavačka mu řekla o reklamaci,tak se otočil na podpadku a odešel do skladu,pote odjel vykládat paletu s mléčnými výrobky.Asi po deseti minutách kdy prodavačka opět zazvonila tak dorazil.Řekli jsme panu manažeru že jsme zakoupili výrobek a protože nefunguje tak by jsme výrobek chtěli vyměnit případně vrátit peníze,odpověděl že jen reklamace a dále se s námi nebavil.Do reklamačního listu ani nezaznamenal navrhovaný způsob reklamace.Volali jsme i na zákaznickou lnku,kde nám řekli že pan manažer postupoval správně.


Produkt

282314 mixer a 399kc,jedná se o Smoothie mixer


Požadované řešení

Vrácení penez,protože opravovaný výrobek odmítam používat.Myslím že jsem si zaplatil výrobek který bude fungovat a ne když jsem ho nemohl použít ani jednou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2017 13:36, před 8 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně, ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Prodávající však odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu. Občanský zákoník upravuje v ustanovení § 2169 odst.1 určitou hierarchii nároků z vadného plnění.

Prodejce je oprávněn posoudit uplatněnou reklamaci zboží v reklamačním řízení, má však povinnost dle zákona o ochraně spotřebitele ji vyřídit v nejzazší zákonem stanovené lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2017 10:58, před 8 lety

Dobrý den, pane Ulmane,

je nám líto, ale bohužel Vám nemůžeme pomoci. Jak už Vám odpověděli kolegové na zákaznické lince, vedoucí prodejny v tomto případě postupoval správně. Reklamační řízení má totiž určitá pravidla, kterými se musí řídit.

Doporučujeme tedy výrobek reklamovat, aby odpovědní kolegové mohli celou situaci posoudit a vyřešit.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2017 11:42, před 8 lety


Otto Ulman

Dobrý den
výrobek jsme samozřejmě reklamovali,pochopil jsem že bylo postupováno správně,ale já jsem si koupil výrobek s tím že ho budu používat nový.Tím že jsem ho nemohl použít protože nebyl provozu schopný,tak by jsem chtěl výrobek nový a ne opravovaný.Zaplatil jsem si nový výrobek,který bude funkční a ne že si ho budu muset dát na reklamaci aby byl opraven.

Děkuji za pochopení

S pozdravem

Ulman Otto

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2017 21:23, před 8 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele, který má možnost po vyřízení reklamace přidat ke stížnosti svůj komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 08:51, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 13:51, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.