Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 29 a 30.5 jsem zakoupila v tescu národní trída 2 zásilky (lehatko, slunecnik,stojan, kreslo plast, matrace do dnesniho dne mi nebylo doruceno, kontaktoval me ridic tel: 601 101 363, nabídl pouze termín v poledne to jsem v zamestnani, od te doby nebral telefon
Slunecnik, plast kreslo,lehatko, stojan na slunecnik, matrace nafukovaci placeno tesco narodni trida praha 1 / 29 a 30.5 2017 datum nakupu
Okamzite doruceni zasilky dohoda casu doruceni na telef 737489633
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.