Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16744Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2017, před 8 lety

Renata Kasparova

Znění stížnosti

Dne 29 a 30.5 jsem zakoupila v tescu národní trída 2 zásilky (lehatko, slunecnik,stojan, kreslo plast, matrace do dnesniho dne mi nebylo doruceno, kontaktoval me ridic tel: 601 101 363, nabídl pouze termín v poledne to jsem v zamestnani, od te doby nebral telefon


Produkt

Slunecnik, plast kreslo,lehatko, stojan na slunecnik, matrace nafukovaci placeno tesco narodni trida praha 1 / 29 a 30.5 2017 datum nakupu


Požadované řešení

Okamzite doruceni zasilky dohoda casu doruceni na telef 737489633


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2017 07:57, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 14:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.