Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 28.6. mi přišla sms, že mi bude mezi 10-12 hodinou doručen balíček. Čekala jsem doma. Ve 14 hodin jsem se snažila dovolat řidiči, zdali na balíček dále mám čekat nebo uz ho nedoruci, bezúspěšně. Na sms také nebylo odpovezeno. Nikdy se mi nic podobného nestalo, když jezdil pan Hosek. Vždy byl dochvilny a vše bylo bez problémů, teď byl podepsaný p. Novák. Celý den jsem čekala doma na pána, který nebyl ani schopný dát vědět, že nestíhá a ještě dá můj balíček na Parcelshop, což jsem si vůbec nezadala.
Určitě by měl řidič minimálně zákazníka informovat o tom co se s jeho děje. Nerozumím, proč pak chodí zprávy o doručení zboží, když se stejně na to vykaslou a hodi to na Parcelshop, aby měli usnadnenou práci. A já teď, abych litala, abych si zboží vyzvedla a neplatila pokutu za neprevzeti balíčku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.