Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
několikrát se mi sama nainstalovala do telefonu hra: Plants Shoot Zombies.
hry jsem nikdy nehrála a při smazaní se znovu nainstalovala. za období od: 20.05. do: 19.06 bylo celkem 5 sms v celkové hodnotě 180,kč.
Dne 28.06.2017 se mi hra opět nainstalovala. Dnes 29.06.2017 mi byli doručeny 3 sms z tel. čísla 90609079 ve tvaru: Nakoupili jste Gold1 v Plant za 79CZK. Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com.
1. v 8:08, 2. v 8:09, 3. v 8:56.
Dále 3 sms z tel. čísla 90309050 ve tvaru: Nakoupili jste Gold1 v Plant za 50CZK. Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com.
1. v 8:09, 2. v 8:09, 3. v 8:57.
Dále 3 sms z tel. čísla 90309030 ve tvaru: Nakoupili jste Gold1 v Plant za 30CZK. Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com.
1. v 8:09, 2. v 8:09, 3. v 8:57.
Způsobená škoda za nestaženou, nechtěnou a nehranou hru činí 657kč.
Prosím o vrácení peněz na účet,za nevyžádané služby. Předem děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009