Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16748Stržení peněz formou sms za hru: Plants Shoot Zombies. kterou jsem si sama nestáhla.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2017, před 8 lety

Marie Cinková

Znění stížnosti

Dobrý den,
několikrát se mi sama nainstalovala do telefonu hra: Plants Shoot Zombies.
hry jsem nikdy nehrála a při smazaní se znovu nainstalovala. za období od: 20.05. do: 19.06 bylo celkem 5 sms v celkové hodnotě 180,kč.
Dne 28.06.2017 se mi hra opět nainstalovala. Dnes 29.06.2017 mi byli doručeny 3 sms z tel. čísla 90609079 ve tvaru: Nakoupili jste Gold1 v Plant za 79CZK. Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com.
1. v 8:08, 2. v 8:09, 3. v 8:56.
Dále 3 sms z tel. čísla 90309050 ve tvaru: Nakoupili jste Gold1 v Plant za 50CZK. Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com.
1. v 8:09, 2. v 8:09, 3. v 8:57.
Dále 3 sms z tel. čísla 90309030 ve tvaru: Nakoupili jste Gold1 v Plant za 30CZK. Děkujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com.
1. v 8:09, 2. v 8:09, 3. v 8:57.


Produkt

Způsobená škoda za nestaženou, nechtěnou a nehranou hru činí 657kč.


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet,za nevyžádané služby. Předem děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2017 13:25, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.