Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupil jsem iPhone 5 v Apple Store cz. Po necelých 13ti měsících mi nenadále,samovolně vypadl HOME BOTTON. Na Apple Care mi sdělili,že reklamaci vyřídí Český servis .a.s.,telefon jsem tedy zaslal tam. Po týdnu mi emailem přišlo vyjádření technika(p. Lanza),že MT je zasažen kapalinou a vzhledem k poškození je oprava možná jen výměnou celé jednotky ( whole - unit ) iPhone a to za cenu 6333.- bez DPH. Já si v žádném případě nejsem vědom,že bych telefon někdy vystavil vodě,nebo něco podobného.Též jsem oponoval,že opravu za 6333.- bez DPH odmítám,že reklamuji vypadlé tlačítko a ne nefunkční telefon.Trvám na svém.Servis nevyhoví mojí argumentaci a MT mi zasílá zpět neopraven s odůvodněním:Nebylo možné realizovat záruční opravu z důvodu zasažení MT kapalinou.Opětovný pokus o smír prostřednictvím Apple linky skončilo tak,že mne odkázali za anglicky mluvící zákaznickou linku a technickou podporu-to jsem rezolutně odmítl s tím,že jsem MT zakoupil v ČR.Více pro mne nebyli ochotni udělat:(
iPhone 5, č.reklamace: 542767286,Výr.č.:C38JK289DTWF
výměna skeletu iPhone 5 za nový,popř. výměna celého MT za nový
|
Tweet |
Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 odst.1 občanského zákoníku.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, tak má kupující právo na to, aby byla bezplatně, řádně a včas odstraněna a prodejce je povinen ji bez zbytečného odkladu ji odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku.
Pokud prodejce tvrdí oxidaci telefonu (vniknutí kapaliny), tak by měl toto své tvrzení podpořit nejlépe fotodokumentací.
Jestliže by zde vznikl rozpor mezi tvrzením prodejce o původu vady, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Společnost Apple Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Spotřebitel by měl v soudním řízení prokázat, že vada byla na výrobku přítomná v době uplatnění reklamace.