Společnost


Hana Komancová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16752Zamítnutí již třetí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2017, před 8 lety

Helena Vafková

Znění stížnosti

Důvodem mé stížnosti je špatně provedený permanentní makeup od paní Komancové. Pokaždé se mi po týdnu PM sloupal, ani po třetí korekci není výsledek takový, na kterém jsme se paní Komancovou dohodly. Vždy navrhla opravu, ale již po třetí nepovedené korekci jsem to vzdala a požadovala peníze zpátky. Za PM makeup jsem zaplatila 4000Kč. Paní Komancová to odmítla s tím, že reklamaci neuznává. Jako důkazy mám fotografie, kde je vidět, jak se mi PM vyloupnul a zůstalo ho tam minimálně, skoro žádný.

Na závěr bych dodala, že před dvěma lety jsem byla na PM v jiném salonu a tam mi PM chytl hned napoprvé.

Vafková Helena


Produkt

Permanentní makeup - Mikropigmentace.


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz. Opětovná korekce je k ničemu, jelikož i po třetí korekci se mi PM sloupal a nic po něm nezbylo. Požaduji finanční náhradu, alespoň část peněz, nemusí být celá částka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 09:19, před 8 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se taktéž obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 12:55, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.