Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Důvodem mé stížnosti je špatně provedený permanentní makeup od paní Komancové. Pokaždé se mi po týdnu PM sloupal, ani po třetí korekci není výsledek takový, na kterém jsme se paní Komancovou dohodly. Vždy navrhla opravu, ale již po třetí nepovedené korekci jsem to vzdala a požadovala peníze zpátky. Za PM makeup jsem zaplatila 4000Kč. Paní Komancová to odmítla s tím, že reklamaci neuznává. Jako důkazy mám fotografie, kde je vidět, jak se mi PM vyloupnul a zůstalo ho tam minimálně, skoro žádný.
Na závěr bych dodala, že před dvěma lety jsem byla na PM v jiném salonu a tam mi PM chytl hned napoprvé.
Vafková Helena
Permanentní makeup - Mikropigmentace.
Požaduji navrácení peněz. Opětovná korekce je k ničemu, jelikož i po třetí korekci se mi PM sloupal a nic po něm nezbylo. Požaduji finanční náhradu, alespoň část peněz, nemusí být celá částka.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatelky a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatelka je povinna vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se taktéž obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.