Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,bohužel jsem nucen si stěžovat na prodejnu Albert v Opavě číslo 3061(v obchodním domě Breda). Dne 29.06.2017 jsme zakoupily kuře chlazené v 16:36hod. Poté co jsme přijely domů a při rozbalení z mikroténového sáčku jsme měly co dělat aby nám zápach neobrátil žaludek. Ovšem co je nejhorší,tak při reklamaci mi bylo sděleno vedoucí prodejny,že za to nemůžou a že mi žádné vyjádření nedá,pouze že mi vrátí peníze. Když jsem trval na písemném vyjádření,vložila se do toho přítomná ochranka s tím,že nemám nárok. Poté mi byl zabaven originál pokladního lístku s tím,že nemám na něj nárok a dala mi vedoucí kopii.
Ovšem páchnoucí kuřata se vesele prodávají dále a to i hodinu po incidentu.
Kuře BD chlazené provozovna 3061
stáhnout tyto kuřata z prodeje,omluva,náprava
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení této zákonné povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.
V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitel podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.