Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16755Prodej zapáchajících kuřat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2017, před 8 lety

Oldřich Kalousek

Znění stížnosti

Dobrý den,bohužel jsem nucen si stěžovat na prodejnu Albert v Opavě číslo 3061(v obchodním domě Breda). Dne 29.06.2017 jsme zakoupily kuře chlazené v 16:36hod. Poté co jsme přijely domů a při rozbalení z mikroténového sáčku jsme měly co dělat aby nám zápach neobrátil žaludek. Ovšem co je nejhorší,tak při reklamaci mi bylo sděleno vedoucí prodejny,že za to nemůžou a že mi žádné vyjádření nedá,pouze že mi vrátí peníze. Když jsem trval na písemném vyjádření,vložila se do toho přítomná ochranka s tím,že nemám nárok. Poté mi byl zabaven originál pokladního lístku s tím,že nemám na něj nárok a dala mi vedoucí kopii.
Ovšem páchnoucí kuřata se vesele prodávají dále a to i hodinu po incidentu.


Produkt

Kuře BD chlazené provozovna 3061


Požadované řešení

stáhnout tyto kuřata z prodeje,omluva,náprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 09:45, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení této zákonné povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitel podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.