Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den cca. před rokem jsem koupil u společnosti TS Bohemia.cz na prodejně v Olomouci, úhlovou brusku značky Sharks, po dobu roku jsem s ní byl spokojen ale jednoho dne přestala fungovat. Vyjádření společnosti bylo spálené vynutí motoru, jenže reklamaci neuznaly, tak jsem tedy chtěl vidět fotodokumentaci ze servisu kde sice bylo vynutí u motoru spálené ale jistě ne mou vinou, poněvadž bylo na fotce vidět poškození ložiska motoru, který poté samozřejmě se přidřel a shořel což je dle mého názoru chyba výrobku nikoliv zákazníka. Jenže i přes mé stížnosti se stále nemohu dobrat zdárného konce i když mi TS Bohemia dala kontakt na servis, od kterého jsem nedostal ani odpověď což by bylo aspoň slušnost.
Sharks SH 1400 úhlová bruska,průměr kotouče až 150 mm ,č.reklmace 2175514899
Jelikož brusku používám na domácí práci byl bych velice rád kdyby mi společnost vyměnila brusku za novou a byly by jsme oboustranně jistě spokojeni.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.