Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.6.2017 jsem přešla k T-Mobile a do dnešního dne mi mobil funguje jen částečně. To znamená, že spoustě známých a příbuzných oznamuje operátor, že číslo 778 011 218 neexistuje. Několik lidí , které mám uložené v seznamu se dovolají a já se dovolám všade, zřejmě proto, že z toho mají peníze. Navštívila jsem 5 x kamcelář T-Mobilu v Liberci, tam ochotně vše nahlásí technikům a nic se neděje. Byla jsem tam naposledy dnes ráno a to samé. Pracovníci kanceláře jednají slušně, ale to je tak vše. Vím, že mohu přejít k jinému operátorovi, ale myslím, že takovéto chování se nesmí tolerovat. zdá se, že jsou buď neschopní, a nebo je to schválně, ždímají peníze. Prosím pomozte,ať mi mohou zase všichni dovolat.
Přístroj byl vždy ( 5x) zkontrolován, 2x vyměněna simkarty.
Nokia 32 mega pixel
Prosím o to, aby se dovolali všichni, které mám v adresáři a to neodkladně a aby za špatnou práci nesl někdo odpovědnost. Já jsem zákazník. nechci aby se tato společnost chovala nezodpovědně .
|
Tweet |
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.