Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobry den,
opravdu mi neprijee normalni, ze zaplatite zajezd za 35k na Djerbu a a oni vam ho v ten stejny moment prodaji. Toto mi neprijde jako bezna sluzba. Jinak dik za vraceni:))))))
Nadstanard
Vratit penize zpet prosim.
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Vážená paní Stejskalová,
smlouva nabývá platnosti potvrzením ze strany cestovní kanceláře a české cestovní kanceláře si vyhrazují právo na změnu hotelu. V last minute sezóně je trh cestovního ruchu velmi dynamický a proto se cena může měnit každou chvílí a stejně tak se zájezd může kdykoliv vyprodat. V případě, že hotel vyhlásí stop stav, není schopen potvrdit žádnou z uskutečněných a doposud nepotvrzených rezervaci z důvodu overbookingu.
Tento postup je v souhladu s všeobecnými obchodními podmínkami jednotlivých cestovních kanceláří, se kterými spolupracujeme i s všeobecnými obchodními podmínkami CA Invia.cz.
Zašlete nám, prosím, variabilní symbol. Bez něj není možné dohledat Vaši objednávku ani podrobnosti o vrácení finančních prostředků na Váš účet.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.