Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16766Zaplaceny zajezd, ale hned nadale prodany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2017, před 8 lety

Martina Stejskalová

Znění stížnosti

Dobry den,
opravdu mi neprijee normalni, ze zaplatite zajezd za 35k na Djerbu a a oni vam ho v ten stejny moment prodaji. Toto mi neprijde jako bezna sluzba. Jinak dik za vraceni:))))))


Produkt

Nadstanard


Požadované řešení

Vratit penize zpet prosim.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 11:16, před 8 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2017 15:19, před 7 lety

Vážená paní Stejskalová,

smlouva nabývá platnosti potvrzením ze strany cestovní kanceláře a české cestovní kanceláře si vyhrazují právo na změnu hotelu. V last minute sezóně je trh cestovního ruchu velmi dynamický a proto se cena může měnit každou chvílí a stejně tak se zájezd může kdykoliv vyprodat. V případě, že hotel vyhlásí stop stav, není schopen potvrdit žádnou z uskutečněných a doposud nepotvrzených rezervaci z důvodu overbookingu.
Tento postup je v souhladu s všeobecnými obchodními podmínkami jednotlivých cestovních kanceláří, se kterými spolupracujeme i s všeobecnými obchodními podmínkami CA Invia.cz.
Zašlete nám, prosím, variabilní symbol. Bez něj není možné dohledat Vaši objednávku ani podrobnosti o vrácení finančních prostředků na Váš účet.

S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 09:12, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 08:36, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.