Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#1677Neuznaná záruka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 3 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2013, před 11 lety

Michal Drašnar

Znění stížnosti

Problém bych shrnul takto:
23.3. 2012 byl zakoupen Laptop osobní počítač vyzvednut na pobočce
/ byl poškozen obal a byla poskytnuta sleva, s tím, že výrobek je jinak bez vady/
na platebním dokladu není o jakémkoli poškození nic uvedeno.


31. 10. 2013 byla reklamace vyřízena Vašim technikem Michalem Topinkou s tím, že se reklamace neuznává a Laptop se opravovat nebude ........ s tím jsem nesouhlasil a bylo dohodnuto, že Laptop se opraví a pokud nebude reklamace uznána cenu opravy zaplatím. Do dnešního dne se mi nepodařilo zjistit jak probíhá oprava a její případný konec.

Jako zákazník se cítím oklamán a vidím jen dvě varianty:
1. Byl mi prodán použitý či poškozený Laptop, prodejce to věděl a tuto skutečnost mi neoznámil - pak tedy žádám o zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz.

2. Výrobek měl opravdu pouze poškozený obal dle vyjádření prodavače a jinak byl v době prodeje nový - pak tedy žádám o dodržení plné zákonné záruky.

Do dnešního dne není reklamace vyřízena i přesto, že jsem připraven, pokud reklamace nebude uznána opravu uhradit.
Na moje urgence firma nereaguje.

Ing. Michal Drašnar


Produkt

Laptop osobní počítačGIGABYTE Q1447N / 14" LED / Inte i5-520M 2,4GHz / 4GB / 500GB / NV GT310M / DVD-RW / CAM / BT / W7HP64 CZ


Požadované řešení

Nejlépe vrácení peněz a zrušení kupní smlouvy, případně urychlenou opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2013 11:27, před 11 lety

Prodejce má reklamaci vyřídit ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce má povinnost kupujícího (spotřebitele) vyrozumět o výsledku reklamace, a to právě nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Tuto povinnost prodejce dovodil ve svých rozhodnutích Nejvyšší soud a Ústavní soud.
Pokud tedy prodejce do 30 dnů nevyrozumí spotřebitele o výsledku reklamace, tak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 12:39, před 10 lety

Dobrý den pane Drašnare.
Produkt byl zakoupen se záruční dobou 12 měsíců - záruční doba je uvedena na faktuře, kterou obdržíte při koupi zboží.
Byl vám nabídnut pozáruční servis, o který jste neměl zájem.

S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2014 14:23, před 10 lety


Michal Drašnar

Na faktuře, ani nikde jinde není uvedena zkrácená záruční doba. Fakturu jsem řádně doložil při uplatňění reklamace. Navíc mi na tuto skutečnost nikdo neupozornil ani ústně.
Dle servisu je produkt neopravitelný. Veškeré pokusy o rozumnou dohodu byly zanechány bez odpovědi, či bylo řečeno že se zodpovědný pracovník někdy vyjádří, což trvalo tedy skoro rok.
Fakturu pro ověření přikládám jako soubor pdf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 15:51, před 10 lety

Z předložené faktury skutečně nevyplývá, že by záruční doba měla být 12 měsíců. Z faktury na druhou stranu ale vyplývá, že smlouvu uzavřel podnikatelský subjekt. Kupní smlouva byla uzavřena v roce 2012, kdy byl účinný zák.č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, který rozlišoval mezi zákonnou odpovědností za vady a zárukou za jakost. Pokud z uzavřené smlouvy není patrné, že byla poskytnuta záruka za jakost, platí zákonná odpovědnost za vady, která stanoví, že prodávající odpovídá za vady, keré má zboží v okamžiku, kdy přechází nebezpečí škody na zboží na kupujícího, i když se vada stane zjevnou až po této době. Zjevné vady je kupující povinen reklamovat bez zbytečného odkladu poté, kdy kupující vady zjistil nebo je zjistit při prohlídce měl. Skryté vady lze vytknout nejpozději do dvou let.
Pokud by se kupující chtěl domáhat spotřebitelské ochrany, musel by prokázat, že se uzavření smlouvy nevztahovalo k jeho podnikatelské činnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2015 10:52, před 10 lety

Dobrý den,
přikládám vyjádření právního oddělení:
"Faktura slouží zároveň jako dodací a záruční list, přičemž je na faktuře u předmětného produktu uvedena záruka 12 měsíců. Dále je nutno uvést, že objednávka byla učiněna prostřednictvím internetu, kde v popisu produktu je jednoznačně uveden stav zboží na který patrně těžko mohl reagovat prodejce, kdy zboží bylo objednáno prostřednictvím internetu, kde v popisu produktu je stav zboží jednoznačně uveden.

Z důvodu ochrany Vašich osobních údajů nebudeme prezentovat objednávku, ale jako důkaz popisu produktu stačí zadat na www.google.com - GIGABYTE Q1447N / 14" LED / Inte i5-520M 2,4GHz / 4GB / 500GB / NV GT310M / DVD-RW / CAM / BT / W7HP64 CZ / Rozbaleno
S pozdravem/ Best Regards

Mgr. Vít Kulhavý
právník
Mironet.cz a.s."

S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:58, před 10 lety

V tomto případě je zvláštní, že znění předkládaných faktur se v některých bodech různí. Nicméně vzhledem ke stanovisku prodávajícího jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.