Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#16777Neuznávají reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2017, před 8 lety

Radek Krupař

Znění stížnosti

Zakoupil jsem u nich tablet po třech nedělích se mi zmáčkl v batohu a vytvořila se mi prasklina na displeji. Tablet fungoval bez problému. Po roce a půl se mi uprostřed práce začal restartovat a už nenaskočil. Byl jsem ho reklamovat. Po 6 týdnech mi tablet ráčili vrátit. (Výjádření servisu znělo: PROTOŽE SE PO DOBU PŘEDÁNÍ DO SERVISU UVEDENÁ ZÁVADA NEPROJEVILA, NEJEDNÁ SE O OPRAVU PRODUKTU). tablet mi vrátili funkční, avšak po 15 minutách provozu se projevila stejná závada. Šel jsem to reklamovat znovu a už to začalo. Tablet má prasklé sklo tudíž nemohou příjmout reklamaci i když to se sklem nesouvisí. Podal jsem stížnost na ČOI. Tak uvidím jak se to bude vyvíjet dále.


Požadované řešení

Vzhledem tomu, že už je to 3 měsíce vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 12:36, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 15:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.