Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16778Převoz balíku na jině místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2017, před 8 lety

Alena Bičikova

Znění stížnosti

ve středu 28.6.mi čp.doručovla balík,nebyla jsem doma.Dali ho na poštu do Nové vsi nad Popelkou51271,potřebuji ho převést na poštu do Lomnice nad Popelkou jelikož v Nové vsi maji otevřeno jenom když jsem v práci č.zásilkyDR 7848409700L kč1980 děkuji za vyřízení Alena Bičíkova 1.7.2017


Produkt

Peřiny


Požadované řešení

Přeposlet balík!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 12:40, před 8 lety

Informace, jak doslat uloženou zásilku na jinou poštu, je možné vyhledat na webové adrese https://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani/doslani-ulozene-zasilky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.