Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16780Obdobný problém jako u všech stěžovatelů na společnost comgate

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2017, před 8 lety

Ludmila Šebková

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Obdobný problém jako u všech stěžovatelů na společnost comgate.
Dnes 1.7.17 se na telefonu objevilo okno,že je zavirovaný,po kliknutí na
"odstranit viry přišla sms z čísla 90309099 :Nakoupili jste Antivirus za 99CZK.Dekujeme Vam!Stažení?:http://bit.ly/ANdDef Podpora plateb:support@medianetpay.com
Jedná se o podvod prosím o vrácení peněz na učet.


Produkt

neoprávněné stržení peněz z sms čísla 90309099 za antivirus,který nebyl objednán


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet.


Produkt

ANTIVIRUS, KTERÝ JSEM SI NIKDY NEOBJEDNALA za 99 CZK


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet a vyřešení,jak je možné, že se mi někdo mohl neoprávněně dostat do mého mobilu,je to na řešení s policíí ČR?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 12:46, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.