Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#16782Neuznaná reklamace - odstoupení od kupní smlouvy pro nesplnění jakosti při převzetí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2017, před 8 lety

Dalibor Hrůza

Znění stížnosti

Dne 15.6.2017 jsem na reklamoval, žádal o odstoupení od kupní smlouvy č. ASRE17161304. Důvod odstoupení od kupní smlouvy je nesplnění jakosti zboží, kterou má mít při převzetí, nesoulad propagovaných a skutečných vlastností. Popsal jsem podrobně v žádosti o odstoupení od kupní smlouvy. Ta vlastnost tiskárny, že není schopna potisknout papír kratší než 120 mm, při deklaraci " vytiskne vše - štítky, karty ,obálky, vše se potřebujete", je pro běžného spotřebitele téměř neuvěřitelná. A dle mého věc byla vadná při převzetí a jde o vadu neodstranitelnou!


Produkt

Laserová tiskárna Samsung SL-M2875ND bílá


Požadované řešení

Po 14 dnech od reklamace- žádosti o odstoupení od kupní smlouvy jsem obdržel vyrozumění o vyřízení reklamace. Udáno : Oprava.
A nic více...
Ani slovo jakou má tiskárna jakost, technické parametry. Co bylo opraveno?! Neuvěřitelné.
Nadále trvám na odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 13:06, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající při nabízení zboží inzeroval, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné odstranit vadu tímto způsobem, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 15:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.