Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 15.6.2017 jsem na reklamoval, žádal o odstoupení od kupní smlouvy č. ASRE17161304. Důvod odstoupení od kupní smlouvy je nesplnění jakosti zboží, kterou má mít při převzetí, nesoulad propagovaných a skutečných vlastností. Popsal jsem podrobně v žádosti o odstoupení od kupní smlouvy. Ta vlastnost tiskárny, že není schopna potisknout papír kratší než 120 mm, při deklaraci " vytiskne vše - štítky, karty ,obálky, vše se potřebujete", je pro běžného spotřebitele téměř neuvěřitelná. A dle mého věc byla vadná při převzetí a jde o vadu neodstranitelnou!
Laserová tiskárna Samsung SL-M2875ND bílá
Po 14 dnech od reklamace- žádosti o odstoupení od kupní smlouvy jsem obdržel vyrozumění o vyřízení reklamace. Udáno : Oprava.
A nic více...
Ani slovo jakou má tiskárna jakost, technické parametry. Co bylo opraveno?! Neuvěřitelné.
Nadále trvám na odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající při nabízení zboží inzeroval, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné odstranit vadu tímto způsobem, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky klamavého konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.