Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16784Holící strojek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2017, před 8 lety

Martin Schořík

Znění stížnosti

Byl mi nabídnut strojek jako jakási "výhra" pouze s uhrazením poštovného, s tím ze mi to dojde do 3 týdnů a pote mi každé 3 měsíce budou chodit nové břity za určitou cenu. Strojek jsem měl uhradit pri dodaní. Přibližně jsem věděl do čeho, ale uběhl měsíc a nic stále nedošlo, a mám obavy aby vůbec došel a aby po mě nezačali časem vyžadovat peníze za objednané zboží, které ani nedošlo.


Požadované řešení

Jak by se dala objednávka a s dalším odebíráním produktu zrušit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 13:22, před 8 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tohoto práva může spotřebitel využít i ještě před tím, než mu bude zboží dodáno. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Odstoupení doporučujeme upravit podle konkrétní situace a okopírované jej zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Tím smlouva zaniká od počátku, spotřebitel pak není povinen nic platit ani více přebírat. Pokud spotřebitel výše uvedeným způsobem odstoupil od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat (je však nutné si ponechat kopii odstoupení a poštovní dodejku, aby spotřebitel mohl prokázat, že od smlouvy skutečně odstoupil).

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti (vzor je možné dohledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 15:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.