Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16786Neoprávněné vylákání částky 99,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2017, před 8 lety

Jitka Skoumalová

Znění stížnosti

Včera, t.j.1.7.2017 se mi na mém mobilu objevilo varování, že je mobil ohrožen 6 hrozbami (3x WatsApp, 2x mail, 1x facebook) a že za 4 hodiny a nějakou minutu přijdu o všechna uložená data (adresy, fotky atd.). Bylo mi nabídnuto vyčištění a odstranění hrozeb, pokud odešlu prostřednictvím sms částku 99,- Kč. Vyděsilo mě to a odklepla jsem, že tuto službu chci. Na sms, která přišla z čísla 90340 bylo uvedeno JIMBO -2:1498926240mb22605152389:1-
Po deslání došla další sms z čísla 90340099 s textem: Nakoupili jste Jumbo za 99CZK.děkujeme Vám!Access:http://bit.ly/appjim.Podpora plateb:support@medianetpay.com.
Bohužel žádná zpětná vazba, kde bych zjistila, zda byl mobil vyčištěn od hrozby jsem nenašla.


Produkt

Částku 99,- jsem odeslala 1.7.2017 v 18.26 hodin z telefonního čísla 728504698.


Požadované řešení

Pokud je nějaká šance na vrácení, byla bych vděčná. Bude mi 69 let, žiji z nevelkého důchodu a bohužel jsem někomu naletěla. Děkuji za pomoc a zprávu na skoumal.jitka@seznam.cz. V případě kladné reakce zašlu číslo mého účtu.
Děkuji Skoumalová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 13:46, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.