Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.5.2017 jsem si zakoupil celkem 4 (1920 Kč) vstupenky na koncert kapely Elán v Českých Budějovicích dne 30.6.2017. Dne 1.6.2017 jsem dostal email, že koncert byl zrušen a že peníze za vstupné budou vraceny od 6.6.2017. Peníze jsem neměl ani 15.6.2017 na účtě a tak jsem psal email, kdy dostanu peníze zpátky a bylo mi odpovězeno že co nejdříve s tím, že jsem ještě posílal číslo účtu, kam peníze chci zaslat. Peníze opět nedošly. Následně jsem dne 26.6.2017 na Vaši radu vyzval se zaplacením dlužné částky do konce týdne tj. 2.7.2017 s tím, že pokud peníze nedostanu, že budu požadovat zpátky i peníze s úroky. Do dnešního dne opět nemám peníze zpátky na účtě s tím, že mě přes 6 dny opět upozorňovali, že peníze co nejdříve dostanu.
Koncert kapely Elán
Vrácení částky za lístky + úroky + omluva
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.