Společnost


Extreme Digital Zrt.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16788Nedořešená reklamace - vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2017, před 8 lety

Tomáš Pernica

Znění stížnosti

Koupil jsem přes web v tomto obchodě televizor. Po 23měsících přestal fungovat. Obchod mi poslal DPD a tv odvezl. Od té doby žádná zpráva. Psal jsem co s tv teda je. Odepisovali, že ještě to není opraveno apod. Napsal jsem že odstupuji od kupní smlouvy pro nedodržení lhůty pro reklamaci 30dní a žádám vrácení peněz. Psali že mou žádost akceptují a vystaví dobropis. Od té doby uběhly asi čtyři měsíce. Mnohokrát jsem jim psal a telefonoval-neustále výmluvy že je to v řešení apod. Nic nevystavili a peníze také nepřišly.


Produkt

Sony_KDL32W706BSAEP_SMART_LED_TV


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 13:59, před 8 lety

Pokud prodávající akceptoval odstoupení od smlouvy, má povinnost vrátit spotřebiteli přijeté peněžní prostředky. Pokud takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.