Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#16791Nevyžádané nabídky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2017, před 8 lety

Jaroslav Janatka

Znění stížnosti

Opakovaně mně Mincovní úřad posílá poštou nabídky na nákup mincí.


Produkt

mince


Požadované řešení

Přestat mně posílat poštou nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 12:50, před 8 lety

Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Pokud spotřebitel dal společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů nebo tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti s činností jakožto správce nebo zpracovatele, může spotřebitel vyslovit nesouhlas s dalším zpracováním těchto údajů. Zpracováním se mimo jiné rozumí i používání osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje. Pokud lze z obsahu dopisu dovodit, že spotřebitel odejmul společnosti souhlas, společnost je povinna to respektovat.

V případě nerespektování vůle spotřebitele, je možné podat podnět k prošetření uvedeným dozorovým orgánům. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad dodržováním zákonem stanovených povinností při zpracování osobních údajů. Krajské živnostenské úřady vykonávají dozor v oblasti nevyžádané reklamy. V neposlední řadě by Česká obchodní inspekce mohla takové jednání vyhodnotit jako agresivní obchodní praktiku dle písm. c) přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele (Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy; tím nejsou dotčena ustanovení § 2 odst. 1 písm. e) zákona č. 40/1995 Sb., v platném znění a příslušná ustanovení zákona č. 480/2004 Sb. a zákona č. 101/2000 Sb.)

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či v obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2017 13:45, před 8 lety

Vážený pane Janatko,

bohužel pouze na základě jména jsme Vás v databázi ČMO nenalezli.

Tímto Vás žádáme nás kontaktovat na tel. čísle 725 698 998 , aby bylo možné záležitost vyřídit k Vaší spokojenosti.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 07:56, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 09:08, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.