Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16797Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2017, před 8 lety

Martina Šípková

Znění stížnosti

Klikla jsem na ikonu internetu na mobil.tel. a zobrazil se mi odkaz kde bylo napsané,že můj telefon obsahuje 3 viry a že za několik minut může dojit k poškozeni telefonu,zda chci toto odstranit a telefon Chránit?, tak jsem to odklikla a přišla mi tato sms JIMBO-2:1498930464mb20270398439:1- potvrďte že chcete chránit svůj mobilní telefon.Klikněte na odeslat. Tak jsem klikla a přišla tato sms, Nakoupili jste JUMBO za 99CZK. Děkujeme Vám. Access?:http:/bit.ly/appjim Podpora plateb:support@medianetpay.com.
Psala jsem mail na tuto adresu support@medianetpay.com,že chci službu zrušit,ale přišel mi mail s touto odpovědí.HI Sipkova Martina!Thank you for your message.Our team will reply to you very shortly and weˇll update you by email. You can log in and view our entire conversation history with us at anytime in our Help Center.Thank you This is MEDIA Marketing Internet SL message deliverd by Kayako.
Volala jsem na číslo z ktereho byla sms odeslaná,90340099 samozrejmě neexistuje.Děkuji za kladné vyřizeni.Hezký den Martina Šípková


Požadované řešení

Vrátit peníze a zrušit službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 07:18, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.