Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
2.7.2017 Neoprávněné odučtovaní 99kc.za nejakou sluzbu s nazvem GER!Aniž bych odklikl nějaký požadavek či službu mě to začalo automaticky strhávat 99kc týdně i když jsem nepotvrdil ze vubec nějakou službu chci.Ona společnost chtěla abych potvrdil zaslanim sms že službu požaduji což jsem neučinil a přez to mi začaly odúčtovávat 99kc týdne.
Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu GER. Pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP GER na cislo 90309. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2mKf0WG
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00