Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy Viavox,s.r.o., Zlín jsem na základě "Smlouvy o obchodním zastoupení" využíval služeb výhodného telefonního volání Avox a v této souvislosti mi byl zřízen uživatelský účet, na který jsem uhradil vratnou kauci a poplatky dle vyúčtování. Po ukončení "Smlouvy" 28.2.2011 bylo provedeno konečné vyúčtování, kde mi vznikl přebytek ve výši cca 3500,- Kč, který by mi firma měla vrátit na můj bankovní účet. Svůj závazek vůči mně firma uznala, avšak jeho uhrazení postupně odsouvala s tim, že nemají dostatek financí a že musí vymáhat své pohledávky od jiných subjektů a podle jejich přísunu postupně vyřizovat své závazky. Při pokusech o řešení situace formou emailů a komunikace na jejich webových stránkách firma nereaguje, poslední zpráva z 28.6.2013, kde mi sdělují, že jsem 122-tý v pořadí.
ID: 3669
Uhrazení dlužné částky
VIAVOX, s.r.o.
VIAVOX, s.r.o., Rašínova 72, 760 01 Zlín
avox.cz
avox@avox.cz
27677681
|
Tweet |
V případě, že došlo k ukončení smlouvy a bylo zasláno konečné vyúčtování, které stanovuje, že společnost má spotřebiteli vyplatit přeplatek v určité lhůtě a nestane se tak, je v prodlení dle § 517 občanského zákoníku. Dle tohoto ustanovení je spotřebitel oprávněn žádat i úroky z prodlení.
Dle informací poskytnutých společností byla již stížnost vyřešena. Možnost vyjádření je nyní převedena na spotřebitele, aby mohl informace potvrdit, případně uzavřít stížnost.
Hodnocení:
Komentář: Za úspěšné vyřešení mého problému - navrácení dlužné částky - patří velké poděkování všem na portálu "VaseStiznosti.cz" a právnímu oddělení dTestu, po jejichž oslovení společnost Viavox,s.r.o. sice obratem odeslala dlužnou částku na můj účet, ale bez toho, aniž by mne dosud jakýmkoliv způsobem kontaktovali, informovali o této skutečnosti a o nějaké omluvě za téměř 3-leté prodlení ani nemluvě.
S úctou a poděkováním Vám všem, kteří nezištně pomáháte nám, "postiženým" spotřebitelům, Váš dlouholetý předplatitel
Ladislav Holec