Společnost


VIAVOX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1680Neuhrazení vratné kauce - přebytku účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2013, před 11 lety

Ladislav Holec

Znění stížnosti

U firmy Viavox,s.r.o., Zlín jsem na základě "Smlouvy o obchodním zastoupení" využíval služeb výhodného telefonního volání Avox a v této souvislosti mi byl zřízen uživatelský účet, na který jsem uhradil vratnou kauci a poplatky dle vyúčtování. Po ukončení "Smlouvy" 28.2.2011 bylo provedeno konečné vyúčtování, kde mi vznikl přebytek ve výši cca 3500,- Kč, který by mi firma měla vrátit na můj bankovní účet. Svůj závazek vůči mně firma uznala, avšak jeho uhrazení postupně odsouvala s tim, že nemají dostatek financí a že musí vymáhat své pohledávky od jiných subjektů a podle jejich přísunu postupně vyřizovat své závazky. Při pokusech o řešení situace formou emailů a komunikace na jejich webových stránkách firma nereaguje, poslední zpráva z 28.6.2013, kde mi sdělují, že jsem 122-tý v pořadí.


Produkt

ID: 3669


Požadované řešení

Uhrazení dlužné částky
VIAVOX, s.r.o.
VIAVOX, s.r.o., Rašínova 72, 760 01 Zlín
avox.cz
avox@avox.cz
27677681


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2014 14:03, před 11 lety

V případě, že došlo k ukončení smlouvy a bylo zasláno konečné vyúčtování, které stanovuje, že společnost má spotřebiteli vyplatit přeplatek v určité lhůtě a nestane se tak, je v prodlení dle § 517 občanského zákoníku. Dle tohoto ustanovení je spotřebitel oprávněn žádat i úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 13:48, před 11 lety

Dle informací poskytnutých společností byla již stížnost vyřešena. Možnost vyjádření je nyní převedena na spotřebitele, aby mohl informace potvrdit, případně uzavřít stížnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2014 20:00, před 11 lety


Ladislav Holec

Hodnocení:

Komentář: Za úspěšné vyřešení mého problému - navrácení dlužné částky - patří velké poděkování všem na portálu "VaseStiznosti.cz" a právnímu oddělení dTestu, po jejichž oslovení společnost Viavox,s.r.o. sice obratem odeslala dlužnou částku na můj účet, ale bez toho, aniž by mne dosud jakýmkoliv způsobem kontaktovali, informovali o této skutečnosti a o nějaké omluvě za téměř 3-leté prodlení ani nemluvě.
S úctou a poděkováním Vám všem, kteří nezištně pomáháte nám, "postiženým" spotřebitelům, Váš dlouholetý předplatitel
Ladislav Holec