Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16802Zrušení učtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2017, před 8 lety

Adála Vyvlečková

Znění stížnosti

Dobrý den,27.6.2017 jsem se zaregistrovala na seznamku. Po třech dnech jsem chtěla ůčet zrušit ale bylo mi sděleno že prví musím informovat zákaznický servis jinak učet zmazat nepujde. Tak jsem tak udělala a do dnešního dne což je 3.7. 2017 se mi nikdo neozval a učet stále mám. Mám prémiové členství jak měla kamarádka,také si chtěla nechat zrusit po týdnu ůčet a trvalo jim to tak dlouho že ji odečetli přes dva a půl tisice a pak řekli že se omlouvají a nic se neřešilo. Nehodlám dopadnout jako ona. Tak bych byla ráda aby mi ucet zrusili když jsem včas dala vědět.. Vyvlečková Anna


Produkt

ZRUŠENÍ UCTU


Požadované řešení

ZRUŠIT UCET A NESTRHAVAT NADALE PENIZE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 14:41, před 8 lety

Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Instrukcí, že spotřebitelka má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2017 16:00, před 8 lety

ID: CQJXBF53


Přejeme Vám dobrý den, paní Vyvlečková.

Prodlužování Vašeho VIP členství již bylo zrušené a uvedená skutečnost Vám byla potvrzená ze strany Zákaznického centra ke dni 04.07.2017. Profil samotný byl již rovněž zrušen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2017 08:52, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 16:17, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.