Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,27.6.2017 jsem se zaregistrovala na seznamku. Po třech dnech jsem chtěla ůčet zrušit ale bylo mi sděleno že prví musím informovat zákaznický servis jinak učet zmazat nepujde. Tak jsem tak udělala a do dnešního dne což je 3.7. 2017 se mi nikdo neozval a učet stále mám. Mám prémiové členství jak měla kamarádka,také si chtěla nechat zrusit po týdnu ůčet a trvalo jim to tak dlouho že ji odečetli přes dva a půl tisice a pak řekli že se omlouvají a nic se neřešilo. Nehodlám dopadnout jako ona. Tak bych byla ráda aby mi ucet zrusili když jsem včas dala vědět.. Vyvlečková Anna
ZRUŠENÍ UCTU
ZRUŠIT UCET A NESTRHAVAT NADALE PENIZE
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Instrukcí, že spotřebitelka má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CQJXBF53
Přejeme Vám dobrý den, paní Vyvlečková.
Prodlužování Vašeho VIP členství již bylo zrušené a uvedená skutečnost Vám byla potvrzená ze strany Zákaznického centra ke dni 04.07.2017. Profil samotný byl již rovněž zrušen.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.