Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16804SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2017, před 8 lety

Markéta Lachoutová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Podobně jako v dalších již zveřejněných případech souvisejících s touto společností, i mé mamincei přišla sms zpráva, která byla následně operátorem zpoplatněna.

SMS zpráva měla toto znění:
"Cena zprávy 99 Kč s DPH za službu APPS. Pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP APPS na číslo 90319. Více info pošli SMS HELP na 90319."

Tyto SMS zprávy dorazily 3.7. ve 8:03 z tel. čísla 90319099.

Službu si nikdo neobjednával a rozhodně ani nevyužil.

Telefoní číslo na kterou přišla SMS: 731 469 047


Produkt

Službu jsme si neobjednali a nevyužili. V celkové hodnotě 99,-


Požadované řešení

Prosíme o vrácení peněz a zabezpečení toho, aby se podobná situace neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 14:51, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.