Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
Podobně jako v dalších již zveřejněných případech souvisejících s touto společností, i mé mamincei přišla sms zpráva, která byla následně operátorem zpoplatněna.
SMS zpráva měla toto znění:
"Cena zprávy 99 Kč s DPH za službu APPS. Pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP APPS na číslo 90319. Více info pošli SMS HELP na 90319."
Tyto SMS zprávy dorazily 3.7. ve 8:03 z tel. čísla 90319099.
Službu si nikdo neobjednával a rozhodně ani nevyužil.
Telefoní číslo na kterou přišla SMS: 731 469 047
Službu jsme si neobjednali a nevyužili. V celkové hodnotě 99,-
Prosíme o vrácení peněz a zabezpečení toho, aby se podobná situace neopakovala.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.