Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16806Zneužití mé adresy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2017, před 8 lety

Ivana Nováčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Na moji adresu dorazil dopis pro klienta P. Š., kterého neznám. Vzhledem k tomu, že bydlím v rodinném domku, přehled o obyvatelích mám. Dopis byl zaslaný z Olomoucké pobočky a protože mi nebylo jasné, odkud mají přesnou adresu, telefonovala jsem tam ohledně vysvětlení. Zjednodušeně mi bylo řečeno, že na informace nemám nárok, protože nejsem onen klient a neznám tudíž bez otevření dopisu jeho číslo smlouvy. A ona paní. že vůbec nechápe, proč vlastně volám a položila mi telefon.
Naivně jsem si myslela, že pokud si najdu jiné číslo na centrálu společnosti, budu přepojena na kompetentní oddělení. Požadovala jsem ujištění, že někdo nezneužil moji adresu a já se nedostanu do problémů. Chtěla jsem také vysvětlení, kde pojišťovna adresu získala. Byla jsem však spojena pouze s oddělením nových klientů a opět ujištěna, že pro mě nemohou nic udělat. Na dotaz, kde se vzala moje adresa v databázi Kooperativy v Olomouci, když nikdo z rodiny u této pojišťovny není klientem, mi bylo odpovězeno, že adresa může být třeba z telefonního seznamu.( Kde by se tam asi vzala, nemám pevnou linku.) Následovalo slušné rozloučení.


Požadované řešení

Zcela by mi postačilo, kdyby ta úřednice na pobočce ze které byl dopis zaslán zkontrolovala, zda klient toho jména je zaevidovaný pod mou adresou, nebo se stala chyba. Myslím, že by to bylo i v zájmu seriozní společnosti. Já bych měla klid a oni pořádek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 15:09, před 8 lety

Společnost skutečně není povinna poskytnout spotřebitelce požadované údaje o třetí osobě. Pokud však došlo k pochybení při zadávání kontaktní adresy třetí osoby, mělo by být v zájmu společnosti, aby chybu napravila. Spotřebitelce doporučujeme, aby zásilku vrátila zpět na adresu odesílatele a zároveň odesílatele upozornila na jeho pochybení. Spotřebitelka taktéž může žádat náhradu nákladů, které jí vznikly v souvislosti s vrácením zásilky zpět odesílateli.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.