Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16809Neodpovídající kvalita

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2017, před 8 lety

Věra Alexandrovová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupili jsme dovolenou jako dárek k narozeninám. Ovšem to co se tam děje je k neuvěření. Současné se sestra s otcem nachází v Egyptě. Kde jsou ubytování v hotelu, který neodpovídá kvalitě služeb. Všude nečistoty, deka od krve, ručníky od výkalů, znečištěné toalety, které nikdo po upozornění neuklizi. Nefungovala elektřina, neodteka odpad v umyvadle. Dle delegatky mozný přesun na jiný hotel, v případě, ze si uhradí transfer a doplatí rozdíl ceny pokoje v hotelu. Což mi přijde nehorázné. Chtěla bych požadovat vrácení peněz a neslevu na další zájezd, jak bylo avizované delegatkou. Děkuji Alexandrovová


Požadované řešení

Přesun na jiný hotel na náklady cestovní kanceláře. Vrácení peněžní částky ze zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 17:54, před 8 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitel ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Zajistí-li pořadatel pokračování zájezdu s vyššími náklady, jdou takové náklady k jeho tíži. Pořadatel tedy nemůže žádat, aby spotřebitel uhradil transfer do jiného hotelu jakož i rozdíl ceny pokoje v tomto hotelu.

Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti, kterou jsme od spotřebitelky obdrželi, však vyplývá, že všechny vady byly vytknuty již v místě zájezdu u delegátky cestovní kanceláře.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítnul, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 15:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.