Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.10.13 nákup MOP parní 5v1 prodejna v Č.Budějovicích U Černé věže. Doma jsme přístroj použili na umytí vinylové podlahy v obývacím pokoji. Po použití přístroje jsme zjistili, že část nečistot na podlaze zůstala i při opětovném proplachování stírací podložky. Pro tuto funkci jsme tento přístroj zakoupili. Jelikož se výrobek na prodejně nezkouší v provozu ale až doma, byl výsledek čištění pro naši potřebu nevyhovující. Proto jsme MOP dne 23.10.13 /8-den od zakoupení/dovezli zpět na prodejnu /v orig.obalu-čistý/. Zde jsme požádali o vrácení peněz s odůvodněním,že výrobek nesplňuje izerovanou funkci. Byl sepsán reklamační protokol. Po uplynutí 41 dnů od reklamace bez jakékoliv zprávy, jsme zaslali písemnou urgenci/Odstoupení od smlouvy/ na prodejnu dne 3.12.2013 . Dne 13.12. jsme obdrželi vyjádření od reklamačního oddělení TV PRODUCTS s.r.o Nemanická 14 v Č.B., že cituji: Váš požadavek na vrácení peněz je pro nás neakceptovatelný. Nárok na vrácení peněz vzniká při 3.reklamaci na opakující se závady, nebo pokud dojde k rozporu s kupní smlouvou. Váš parní mop 5v1 je připraven na prodejně v Táboře od 30.10. k vyzvednutí.: (poznámka-výrobek byl zakoupen v Č.Budějovicích)
MOP parní 5v1
Výrobek v zákonné lhůtě vrácen, nepoškozen a čistý. Nesplňuje inzerovanou funkci, požadujeme vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodejce je povinen vyřídit reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je povinen kupujícího o výsledku reklamace vyrozumět, a to právě nejpozději do těchto 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Tuto povinnost dovozuje Nejvyšší soud a Ústavní soud ve svých rozhodnutích.
Pokud tuto lhůtu prodejce nedodrží, tak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost TV PRODUCTS CZ s.r.o. se nerozhodla reagovat na podané stížnosti. Z tohoto důvodu budou stížnosti uzavřeny pro nereakci subjektu.
V případě, že spotřebitel má zájem dále spor řešit, bude nutné obrátit se na příslušný soud a podat žalobu. V rámci soudního řízení doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta např. prostřednictvím stránek www.cak.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnost předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.