Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1681Neuznaná reklamace-vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2013, před 11 lety

Hana Tošerová

Znění stížnosti

Dne 15.10.13 nákup MOP parní 5v1 prodejna v Č.Budějovicích U Černé věže. Doma jsme přístroj použili na umytí vinylové podlahy v obývacím pokoji. Po použití přístroje jsme zjistili, že část nečistot na podlaze zůstala i při opětovném proplachování stírací podložky. Pro tuto funkci jsme tento přístroj zakoupili. Jelikož se výrobek na prodejně nezkouší v provozu ale až doma, byl výsledek čištění pro naši potřebu nevyhovující. Proto jsme MOP dne 23.10.13 /8-den od zakoupení/dovezli zpět na prodejnu /v orig.obalu-čistý/. Zde jsme požádali o vrácení peněz s odůvodněním,že výrobek nesplňuje izerovanou funkci. Byl sepsán reklamační protokol. Po uplynutí 41 dnů od reklamace bez jakékoliv zprávy, jsme zaslali písemnou urgenci/Odstoupení od smlouvy/ na prodejnu dne 3.12.2013 . Dne 13.12. jsme obdrželi vyjádření od reklamačního oddělení TV PRODUCTS s.r.o Nemanická 14 v Č.B., že cituji: Váš požadavek na vrácení peněz je pro nás neakceptovatelný. Nárok na vrácení peněz vzniká při 3.reklamaci na opakující se závady, nebo pokud dojde k rozporu s kupní smlouvou. Váš parní mop 5v1 je připraven na prodejně v Táboře od 30.10. k vyzvednutí.: (poznámka-výrobek byl zakoupen v Č.Budějovicích)


Produkt

MOP parní 5v1


Požadované řešení

Výrobek v zákonné lhůtě vrácen, nepoškozen a čistý. Nesplňuje inzerovanou funkci, požadujeme vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2013 10:55, před 11 lety

Prodejce je povinen vyřídit reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je povinen kupujícího o výsledku reklamace vyrozumět, a to právě nejpozději do těchto 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Tuto povinnost dovozuje Nejvyšší soud a Ústavní soud ve svých rozhodnutích.
Pokud tuto lhůtu prodejce nedodrží, tak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 13:01, před 11 lety

Společnost TV PRODUCTS CZ s.r.o. se nerozhodla reagovat na podané stížnosti. Z tohoto důvodu budou stížnosti uzavřeny pro nereakci subjektu.
V případě, že spotřebitel má zájem dále spor řešit, bude nutné obrátit se na příslušný soud a podat žalobu. V rámci soudního řízení doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta např. prostřednictvím stránek www.cak.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnost předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.