Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
takže 3.7.2017 jste si strhli s mého učtu částku 2247,-nechápu vubec za co a jak si to mužete dovolit,již 2týdny se snažím smazat svuj profil,ale stale marmě.takže chci okamžitě vrátit tu nehoráznou částku kterou jste si strhli a okamžitě vymazat muj profil na Be2.Jinak podstoupím další kroky a nebudou pro vás moc příjemné.
s pozdravem Vladka Jará
okamžitě vrátit peníze které vám vubec nepatří a okamžitě smazat muj profil na Be2.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: EIURFC64
Přejeme Vám dobrý den, paní Jará.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 30.05.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
profil jsem se snažila smazat dva tydne,ale bez výsledku,jelikož to vubec nejde.částka 2247,-je docela nesmyslná,zaplatila jsem si 149,- na měsíc a dál jsem chtela členství zrušit,ale na podvodných firmách jsem od spousty lidí zjistila až poté,jak to je u vás nemožné.Takže si klidně strhněte nejaký procento za dejme tomu nedodržení podmínek,zbytek laskavě vratte a zruště okamžitě muj profil HNED. Jará
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: EIURFC64
Dobrý den, paní Jará.
Výpověď JE možné realizovat a v případě, že jste tak chtěla učinit, pouze nám prosím přepošlete svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu (viz prosím předešlý komentář ze dne 07.07.2017), velice Vám děkujeme.
Prolongace Vašeho VIP členství již byla jako ústřetový krok vypovězená a Váš profil byl smazaný.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.