Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 29.06.2017 kolem 15:00 hodin jsem se stavil nakoupit do supermarketu Albert v Rožnově p.Radoštěm na Svazarmovské 187.
Při placení u pokladny mi bylo místo dvou ks piv VP Kozela 11
zaůčtováno 20 ks piva v hodnotě 278 kč + 20ks vratné láhve - 60kč celkem částka 338kč. Chci podotknout že jsem si koupil pouze 2 ks láhvového piva VP Kozel 11 po 13,90 + záloha na lahev 2x3 kč , tak se dostanu na čásku 33,80 zaokrouhleno 34kč.
Když odečtu tůto častku je to 304kč o kterou mně pani pokladní Andrysová okradla ať umyslně nebo omylem faktem je že o tuto častkou jsem přispěl Supermarketu Albert do tržby za zboží které jsem si neodnesl!
Ještě bych rád upřesnil 29.06.2017 v 15:18 hodin, číslo Účtenky je 09877,Terminál:PVTC1256(M00639601-56406187)
Bezplatná infolinka:800 402 402
Rád bych se vyjádřil ohledně mé reklamace:
Je pravda že jsem byl reklamaci požadovat až za dva dny je likož jsem měl neměl mos času proto že pracuji v osobní dopravě a ještě ten den jsem odjížděk na dva dny mimo město Rožnov p/R. Po návratu dne 02.07.2017 asi kolem 18 cté hodiny jsem se stavil do této prodejny k vyřešení problému a domluvit se na nějaké kompenzaci a vrácení této častky 304kč.
Po krátké komunikaci mi bylo řečeno že jsem měl reklamaci požadovat ten den a že se stím nedá bohužel nic dělat a peníze mi vrátit nemužou.
Moc by mně zajimalo co se stím dá v této situaci dělat a jestli mám vůbec nárok na vrácení peněz nebo nějakou kompenzaci,díky pani pokladní Andrýsové!!!
Předem moc děkuji
s Pozdravem
p. Vítězslav Poruba
Rožnov pod Radhoštěm,75661
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu. Nesprávné vyúčtování je však vhodné reklamovat ihned, v opačném případě je složité prokázat, jaké výrobky spotřebitel skutečně nakoupil (mohl by posloužit např. kamerový záznam nebo svědecká výpověď). Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.