Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den , koupili jsme u společnosti Alza telefon a řádně jsme si ho i připojistili proti krádeži a rozbití což nebila zrovna malá částka , telefon nebil funkční tak jsme ho měnily za jiný , ale prý nemáme nárok na prodloužení pojistky ke dni výměně zboží , stalo se totiž to že se nám telefon rozbil 27.6 v cizině a hned jak jsme se vrátili jsme chtěli pojistnou událost nahlásit , neboť ze zahraničí jsme se nemohli dovolat , ale nepovedlo se nám dovolat ani z Čech neboť po vyzvánění cca 1x 15min po 2 12min telefon nikdo nezvedal a na jejich informační lince mi odmítli dát číslo na nadřízeného. Potřebovala bych poradit jak mám v tuto chvíli postupovat neboť pojištění vypršelo 30/6 2017 a nám se do té doby nepovedlo nahlásit, od Alzi jsme dostali odpověď že pojištění se neprodlužuje , když se zboží vymění děkuji Rezková
připojištění produktu proti krádeži a rozbití
oprava displeje v rámci pojištění
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou ujednány ve smluvních podmínkách. Podle aktuálních Smluvních podmínek pro pojištěni Alza - Pojištění náhodného poškození a odcizení publikovaných na webových stránkách 1url.cz/ctD6K (dále jen pojistné podmínky) je možné ohlásit pojistnou událost prostřednictvím tel: +420 225 340 777, případně e-mailu: sluzby.administrace@alza.cz nebo hlaseni@rgconsulting.cz.
Pokud se spotřebitelka pokoušela nahlásit pojistnou událost, ale kvůli pochybení na straně společnosti se jí to nepodařilo, může žádat po společnosti náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením pojistných podmínek ze strany společnosti. Spotřebitelka ale musí prokázat, že se pojistnou událost skutečně snažila nahlásit (např. výpis hovorů).
Dle pojistných podmínek pojištění zaniká mimo jiné zánikem nebo odcizením věci, pro kterou byl vystaven doklad o koupi, poskytnutím pojistného plnění v penězích, platným odstoupením od kupní smlouvy v zákonné záruční době z důvodu záruční vady věci (v takovém případě pojistitel vrátí poměrnou část zaplaceného pojistného; pokud byla z pojištění již uplatněna pojistná událost, poměrná část pojistného se nevrací), v případě, že dojde v době pojištění náhodného poškození a odcizení k výměně věci, na níž se pojištění vztahuje.
Pojištění dle pojistných podmínek však nezaniká v případě, kdy zákazník úspěšně uplatnil nárok na opravu nebo výměnu věci vyplývající ze zákonné záruky, pojištění nezaniká, dále se vztahuje na náhradní věc a sjednaná doba pojištění se nemění. V případě, že dojde v době Pojištění náhodného poškození a odcizení k opravě věci, na níž se pojištění vztahuje, pojištění nezaniká a sjednaná doba pojištění se nemění.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.