Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, rad bych zrusil clenstvi, ale vubec se nikdo neozyva. Posilal jsem fax / emaily. K tomu vsemu si strhavaji penize z karty. Karta je nyni zablokovana. Jelikoz spolecnost nereaguje, posilam zpravu alespon pres vas portal. Dekuji.
S pozdravem
Simicek
Moje ID: YRDVHB47
Zrusit clenstvi!
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že byl smluvní vztah ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Dobrý den,
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Premiové členství bude ukončeno dne 24/12/2017 .
Vaše Prémiové členství již nebude obnoveno a nebudou požadovány žádné další platby.
Dobry den,
dekuji, ale rad bych ukoncil clenstvi ihned. Nechci cekat na stedry vecer tohoto roku.
S pozdravem
Simecek
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.