Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16815Nedodaná zásilka č. 07095108262

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2017, před 8 lety

Iva Domínová

Znění stížnosti

Zásilku jsem měla dostat 30.6.2017,přišla omluvná SMS o dodání zásilky 3.7.2017.Opět jsem zásilku nedostala,přesto,že jsem oba dva termíny byla doma.Stalo se mi to už v květnu,kdy jsem byla nucená si pro zásilku dojet osobně.Nejsem s vašimi službami spokojená,již si přez Vás objednávat nebudu.jedná se o granule pro psy,proto potřebuji dostávat zásilky včas.Žádám o nutné dodání 4.7.2017.
S pozdravem Iva Domínová
Ejpovice 205
33701 tel.725296006


Produkt

Nedodání zásilky od JK ANIMALS,granule pro psy


Požadované řešení

Vozit zásilky v daném termínu,ted 4.7.2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2017 14:50, před 8 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 15:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.