Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u společnosti Bezpečné batole jsem si objednala dvoje těhotenské kalhoty. Kalhoty jsem vyzkoušela a protože mi neseděly, poslala jsem je do čtrnácti dnů zpátky. Po týdnu mi bylo telefonicky sděleno, že odstoupit od smlouvy nejde, protože cituji:"Na základě osobního posouzení a posouzení dodavatele a výrobce firmy Adelaine Trade s.r.o, IČ28613902 nelze zboží vrátit. Důvodem je použití zboží, praní (!), značně pomačkané zboží. Toto je dále neprodejné". Nicméně kalhoty nebyly nošené, natož prané. Toto jsem sdělila volající. Bez další možnosti diskuze mi kalhoty přišly zpět. Tímto žádám o nápravu a opětovné odstoupení od smlouvy. Informace, které prodejce uvedl jsou lživé! Děkuji, s pozdravem Radka Pipalová
NE10415602 Těhotenské kalhoty Aladinky černé, vel.XL a NE10420402 Těhotenské kalhoty Aladinky 3/4 černé, vel.XL
Vrácení zboží prodejci a vrácení peněz prodejcem.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).
Spotřebitelka prodávajícímu odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud by tedy zboží bylo poškozeno, nezbavuje to spotřebitelku práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pouze je spotřebitelka povinna nahradit prodávajícímu škodu. Žádá-li ale prodávající náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že tuto škodu způsobila spotřebitelka.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.