Společnost


RAZAT STYLE CZ, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16827Neuznaná reklamace, klamání spotřebitele o kvalitě, jakosti zboží - superpotravin, neoprávněné obohacování AWA shop z prodeje nekvalitních srovin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2017, před 8 lety

Hana Zatloukalova

Znění stížnosti

AWA shop, RAZAT STYLE s.r.o. prodává některé superpotraviny napadené škůdci, nekvalitní, žluklé. Nakupuji v obchodě od prosince 2016, v posledních 2 měsících však došlo k zasílání zboží ve špatné jakosti, kvalitě - vlašské ořechy-žluklé, některé ořechy plesnivé a napadené škůdci, mandle natural-některé mandle zcvrklé nepoživatelné, kešu ořechy - nechutné, nakyslé.
Reklamovala jsem zboží pouze u posledního zakoupeného zboží - Mandle sladké loupané, 1 kg, 349,-kč. Neuznaná reklamace se týká naposledy zakoupeného zboží - Mandle sladké loupané, superpotravina je napadená škůdci, má různě narušený povrch, dírky a cestičky po škůdcích, černé tečky na povrchu - asi plíseň, některé mandle jsou rozlámané, různě velikosti, zabarvení a nechutné. AWA shop zamítl reklamaci s tím, že mandle mohou být rozlámané a s tím, že oni neshledali žádnou závadu. Zpráva od AWA shop neobsahuje výsledky a odkaz na zprávu z laboratoře. Zboží se jeví jako zdravotně závadné a jde o nás spotřebitele, abychom dostávali potraviny nezávadné. Na nekvalitní potraviny AWA shop neupozorňuje, v nabídce na eshopu není jakost zaznamenána. Podala jsem stížnost k české inspekci, jelikož je zboží stále v prodeji


Produkt

Produkt Mandle loupané sladké, AWA SUPERFOODS, objednávka č: 7100022146, datum trvanlivosti 3. 2018, awa 1556, 1 kg, cena 349,-kč


Požadované řešení

AWA shop by měl spotřebitele upozornit na špatnou jakost zboží na stránkách eshopu a v prodejně.
AWA shop by neměl dávat zboží, které je napadené škůdci do prodeje.
Spotřebitel by neměl být klamán prodejci, jednání by mělo být vůči spotřebiteli korektní a pravdivé. Jen tak získá obchod hodnotu.
Zamítnutí reklamace by mělo být doloženo zprávou z laboratoře o nezávadnosti zboží, zamítnutí reklamace a hodnocení jakosti zboží nemůže být stavěno na posudku prodávajícího, protože nejde o relevantní, odborné posouzení, založené na výsledcích testu. Posudek prodejcem je bezpředmětný, založený na tom poškodit spotřebitele a jeho práva. K tomu by nemělo docházet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 13:21, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 15:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.