Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. reklamace uznaná, opraveno
2. reklamace uznaná, opraveno pro stejnou chybu
3. reklamace neuznaná, telefon stále vykazuje stejnou chybu a nelze 100% používat
4. reklamace neuznaná, telefon stále vykazuje stejnou chybu a nelze 100% používat
5. reklamace neuznaná, navzdory tomu, že telefon vykazoval stejnou chybu přímo na prodejně T-mobile, před zaměstnancem T-mobilu, zaměstnanec tento telefon zkoušel běžně použít což pro chybu telefonu není možné, toto zapsal do reklamačního protokolu.
Servis tuto reklamaci opět zamítl, dle mého neoprávněně, protože telefon po určité době není možné běžně používat a je nutné celý telefon vynuceně vypnout tím, že se vytáhne baterie, SD karta i SIM karta a opět složí, poté pár hodin funguje, než se toto celé opakuje... Na displeji telefonu se objeví upozornění na chybu, toto upozornění mám vyfocené, foceno jiným telefonem, tudíž majitel druhého telefonu chybu také viděl.
Vše je zbytečné, protože T-mobile se svým servisem, může svým zákazníkům zamítat oprávněné reklamace jakkoliv uzná sám za vhodné...
Smlouvu mám u společnosti nově uzavřenou na 2 roky, bohužel jsem ji uzavřela dříve než se toto stalo (jinak bych okamžitě změnila operátora), celkem je smlouva již 10 let, své závazky musím plnit okamžitě, ale telefon zakoupený u společnosti užívat nemůžu, jelikož zřejmě není nic a nikdo kdo by se u společnosti domohl svých práv...
LG P970
Uznání reklamace - odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |
Záruka na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 odst.1 občanského zákoníku.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na to, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna a prodejce je povinen ji bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku.
Pokud se však jedná o vadu, kterou nelze odstranit a brání řádnému užívání věci, tak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
Jestliže vznikne rozpor mezi tvrzením prodejce a kupujícího o povaze a příčině vady, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení:
Komentář: Bohužel, jsem musela telefon reklamovat 6x, aby byla reklamace uznána. Nyní je reklamace vyřízena kladně.