Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Přes webové stránky http://www.viagogo.com/ jsme dne 28. dubna 2017 za 6735 Kč neuváženě nakoupili 2 lístky na koncert skupiny Kryštof 17. 9. 2017 na Strahově v hodnotě 1380 Kč. Zpracování stránek v nás mylně vzbudilo dojem, že je o lístky velký zájem a je jich nedostatek. V počítači nemáme vypnuté reklamy a při vyhledávání tyto stránky naběhly jako první odkaz na prodej lístků. Obchodní podmínky jsou v angličtině. Firma sídlí ve Švýcarsku. Okamžitě po provedení úhrady elektronickým bankovnictvím jsme zjistili, že jsme se nechali napálit, kontaktovali jsme banku s žádostí o zastavení platby. Vzhledem k tomu, že firma sídlí v zahraničí, banka nám nevyhověla. Lístky nám skutečně dorazili, převzali jsme je (abychom nebyli bez peněz i lístků). Nevíme, jak postupovat dál, i vzhledem k tomu, že jde o obchod se zahraničím. Na jejich stránkách jsme se dočetli, že lístky nelze vrátit, maximálně přeprodat dál. Toho se ale nechceme zúčastnit, protože nechceme podpořit jejich, podle našeho názoru, nekalou obchodní praktiku. Dozvěděli jsme se o Vašich stránkách a tak bychom Vás touto cestou chtěli požádat o pomoc.
Kryštof na Strahově, 17.9.2017, vstup od 15 hod, SEKCE b-spodní JIH,řada 11, místo 32 a 33, objednávka 11829158
Chceme vrátit rozdíl mezi skutečnou hodnotou lístků a námi uhrazenou předraženou částkou. Tj. 5355 Kč.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Pokud společnost klamavě vzbuzuje ve spotřebitelích dojem, že nabízené vstupenky budou brzy nedostupné s cílem přimět spotřebitele k okamžitému rozhodnutí, aniž by jim poskytla přiměřenou lhůtu potřebnou k informovanému rozhodnutí, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. V takovém případě může být společnosti uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.