Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16833Neoprávněně požadovaný poplatek / neukončené prémiové členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2017, před 8 lety

Barbora Kynclová

Znění stížnosti

Dne 24. 5. 2017 jsem obdržela přípis od společnosti Intrum Justitia, s. r. o., ve kterém daná společnosti požadovala zaplacení částky 84,61 EUR za tzv. prémiové členství - tj. zpoplatněný vztah se společností be2. Fakturu na tuto částku jsem od společnosti be2 nikdy neobdržela (ani emailem). Rovněž jsem neobdržela (ani emailem) žádný text smlouvy, ze které by vyplývala povinnost hradit tuto částku.

V reakci na tento přípis jsem se prostřednictvím zmocněnce v dopise ze dne 25. 5. 2017 zaslaným na poštovní adresu společnosti be2 v Lucembursku uvedenou ve Všeobecných obchodních podmínkách (dále jen „VOP“) podrobně vyjádřila k neplatnosti smlouvy týkající se prémiového členství na 3 měsíce za částku 2.247 CZK. Z opatrnosti jsem ve stejném dopise podala dle bodu 8 odst. 1 VOP výpověď tzv. prémiového členství. Tento dopis jsem zaslala také emailem na adresu zakaznickyservis@be2.cz.

Prostřednictvím zmocněnce jsem dále dopisem ze dne 13. 6. 2017 zaslala podle bodu 9 odst. 1 VOP námitky proti požadovaným nákladům ve výši 84,61 EUR, resp. částce 2.247 CZK, manipulačnímu poplatku ve výši 298,00 Kč a případným dalším poplatkům a příslušenství.

Do dnešního dne jsem neobdržela od společnosti be2 žádnou odpověď. Stejně tak mi nebyl do dnešního dne zpřístupněn profil v rámci internetové seznamky, abych jej mohla zrušit.


Požadované řešení

Žádám, aby mi společnost be2 potvrdila, že tzv. prémiové členství bylo ukončeno a že společnost be2 po mně již nebude požadovat zaplacení uvedených částek ani žádných dalších poplatků. Dále žádám, aby mi byl zpřístupněn profil na internetové seznamce, abych jej mohla zrušit, resp. aby byl zrušen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 15:41, před 8 lety

Nebyla-li smlouva se společností uzavřena, není spotřebitelka povinna nic hradit, neboť neexistuje právní důvod, na základě které by mohla společnost žádat zaplacení údajně dlužné částky. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že smlouva byla uzavřena, a že závazek trvá.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.