Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pred odletem na dovolenou jsme se sli zabavit. Po navratu jsme zjistili ze elektronicka cipka od dveri do bytoveho domu nefunguje. Brr, bylo hluboko po pulnoci. Nase zavazadla i kovovy klic od budovy byl nahore v apartmantu! Nez jsme se dostali nahoru do apartmantu, letadlo do Recka odletlo...
AXAXA nasi zadost o navraceni penez za letenky zamitla. pres moji nabidku o podani blizsiho vysvetleni
Zadam o navraceni penez za novou letenku a nebo at vycisli nahradu za dva dny nevyuzite dovolenky.
|
Tweet |
Pokud se v tomto případě jednalo o pojištění, je zásadní, na jaké události se vyplacení pojistného vymezuje. Pokud se na takovou událost pojistka vztahovala měla společnost dle § 16 zákona o pojistné smlouvě povinnost vyřídit nahlášenou událost do 15 dnů.
Doporučujeme vyžádat si odůvodnění zamítnutí doporučeným dopisem nebo osobně na pobočce společnosti.
Společnost AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.