Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#16844Neproplaceny dobropis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2017, před 8 lety

Filip Havel

Znění stížnosti

Dne 23.6.2017 jsem na pobocce v Holesovicich zakoupil a kartou zaplatil notebook Dell XPS 15. Jelikoz nefungoval spravne, dne 26.6.2017 jsem ho na te same pobocce osobne vratil. Byl vystaven dopropis. Na pokladne mi bylo sdeleno, ze kvuli vetsi castce penez mi budou penize pripsany na ucet ze ktereho probehla platba kartou. To se dodnes nestalo, ani po opakovane emailove a telefonicke komunikaci. Bylo mi sdeleno, ze cela zalezitost bude proverena a budu kontaktovan. Nestalo se tak 10 dni od vystaveni dobropisu.


Produkt

Dell XPS 15


Požadované řešení

Zaslani penez na ucet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 15:54, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedla spotřebitel v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již vráceno. Společnost je tak povinna vydat spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj přijala v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy. Pokud tak neučiní ve výše uvedené lhůtě, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.