Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám u TM nově tarif XL (neomezené volání a sms, 16GB dat, 300min volání do EU). Nyní jsem v Chorvatsku a zjistil jsem, že se dovolám pouze na česká a chorvatská tel. čísla + funguje datový roaming. Nemohu se ale dovolat na slovenská čísla (kvůli nim jsem si přitom pořizoval tarif XL, abych mohl volat za rozumnou cenu z ČR na Slovensko). Na info lince TM mi sdělili,že je to tak v pořádku, protože mám jako nový zákazník v 1. třech měsících aktivní jen "TM Roaming Start", který umožňuje volat v roamingu jen do ČR a v rámci navštívené země. Obecně toto omezení chápu - TM se bojí vysokých účtů,které mohou v roamingu snadno vzniknout, a nemá ke mně ještě důvěru. Ale...
1) nedává to absolutně žádný smysl pro nový EU roaming, protože mám v rámci tarifu XL volání v EU roamingu zdarma -> žádné extra náklady vygenerovat nemůžu.
2) mám i podezření, že TM porušuje pravidla EU roamingu, neboť mi přesto, že mám aktivní roaming, neumožňuje volat v EU roamingu do celé EU za domácí ceny - volání prostě nefunguje.
Na opakované výzvy TM pouze opakuje,že takto to mají nastavené a tedy smůla.
Tarif XL, EU roaming
Ihned zprovoznit plnohodnotný EU roaming.
|
Tweet |
Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat, doporučujeme tak učinit prokazatelně písemně a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.