Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16849Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2017, před 8 lety

Marek Slezák

Znění stížnosti

Dne 6.6.2017 jsem si na teto "seznamce" koupil VIP v hodnotě 180kč na jeden měsíc s tím že to zkusím. Dnes 6.7.2017 jsem otevřel email ve kterém mě čekalo nemilé překvapení. Upomínka k zaplacení čásky 2 692,00 CZK Ke dni 12.7.2017 za 6 měsíční členství, které jsem si neobjednal. A tak jsem pátral na internetu a zjistil jsem že se premium automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom.
Zpochybňuji zakoupení Vašeho VIP členství,k datu: 8.6.2017
Smlouvu považuji za neplatnou protože, o podmínkách smluvního vztahu jsem nebyl řádně a dostatečně informován a tudíž jsem byl uveden společností v omyl. Dále vašich služeb VIP členství už nevyužívám (od 06.06.2017 do 06.07.2017) kterou jsem řádně zaplatil částkou 180kč na dobu jednoho měsíce. Jste povinni mě informovat o podmínkách, cenách a jejich případných změnách a to ještě před vypršením platnosti VIP členství. To jste dle mého názoru dostatečně neučinily.
Dále jsem požádal o zrušení účtu prostřednitvím e-mailu na service@c-date.cz.
. Zatím jsem nepodnikl žádné právní kroky a doufám, že se to vyřeší zde.


Produkt

Interdate S.A. / www.c-date.cz Referenční číslo: CZ-2017-07-06-155369011-CDATE-DN pod IP adresou: 83.240.86.68


Požadované řešení

Myslím si že řešení by mělo být jednoduché. Firma si nechá 180 Kč které jsem zaplatil za měsíční službu, dále smaže účet z jejich databáze a přestane po mě vymáhat částku 2 692,00 CZK.

Moje požadavky jsou:
Zrušení členství a smazání účtu a to navždy (Referenční číslo: CZ-2017-07-06-155369011-CDATE-DN ,pod IP-adresou: 95.82.132.200).
Zrušení všech pohledávek vůči mé osobě.
Aby byla smazána i všechna citlivá data (Kreditní karta, jméno, bydliště, Tel. fotky apod.), která jsem vám poskytl. Dále zakazuji aby s nimi bylo nadále nějak nakládáno,manipulováno či předáno třetí straně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2017 23:10, před 8 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2017 09:28, před 8 lety

Vaše Prémiové členství bylo obnoveno automaticky a to dle všeobecných obchodních podmínek Vašeho předplatného.

Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo jej třeba vypovědět v stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období, které je automaticky obnovováno, tj. před 06.07.2017.

Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství.

Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.

Pokud dlužný poplatek nebude uhrazený nebo prokázána platná a včasná forma výpovědi, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 08:52, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 13:54, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.