Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červenci jsme díky reklamě o záruce na vozy vybrali Lancii Phedru. Manžel s dcerou se ihned vydali na cestu do Itálie, kde jim auto skoro shořelo. Odtáhli je do servisu tam, ale vzhledem k tomu, že nám prodávající sliboval 6 měsíční záruku, jsme auto neopravovali tam, nýbrž ho na vlastní náklady táhli zpět do ČR. Sehnat levný odvoz nám trvalo asi měsíc. Italský servis si naúčtoval parkovné. Po dalších dvou týdnech, kdy bylo auto zpět u prodejce, nám bylo řečeno, že záruka se neuznává. Nabídli jsme i kompromis, náklady na opravu půl na půl. Nepřijali nabídku a výhružně nám napsali, at si auto okamžitě odtáhneme. Manžel tak učinil, ale na reklamační protokol jim napsal, že s rozhodnutím nesouhlasí. Oprava nás stála dalších mnoho tisíc. (rozbité turbo) U právníka jsme zjistili, že smlouva je navíc sepsána dle Obchodního zákoníku. Celkem jsme utratili kolem 50 000 a auto stálo od 05.08. až do 06.12.!!!! jelikož oprava byla náročná a sháněli jsme repas turba. Na co vlastně dává firma záruku? Chytá zákazníky na falešnou reklamu.
č. smlouvy: VS130285, č. rekl.:02092013. Auto: lancia Phedra 6B91494, VIN: ZLA17900013128977
Od firmy obdržet zpětně alespoň náklady za opravu, což je jen zlomek z našich nákladů.
|
Tweet |
Pokud byl kupující spotřebitelem ve smyslu § 52 občanského zákoníku, užijí se dle § 262 odst. 4 obchodního zákoníku ustanovení o záruce dle zákoníku občanského. Dle § 627 odst. 3 jsou jakákoli ujednání, která omezují práva kupujícího vyplývající ze záruky neplatná. Zároveň dle § 620 občanského zákoníku je záruční doba na veškeré spotřební zboží 24 měsíců.
Z výše uvedeného vyplývá, že prodejce odpovídá za vady výrobku a je povinný dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele věc přijmout do reklamace, vystavit reklamační protokol a do 30 dnů reklamaci vyřídit.
Společnost PROFIAUTO - MZU s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.